بهینه سازی سایت سئو و فواید آن برای کسب و کارها

بهینه سازی سایت سئو و فواید آن برای کسب و کارها

بهینه سازی سایت سئو و فواید آن برای کسب و کارها

بهینه سازی سایت سئو ترفندی است که امروز به کمک آن کسب و کارهای زیادی اقدام به بهبود وضعیت خود در موتورهای جستجو کرده‌اند. به کمک سئو می‌توان مزایای زیادی در طراحی سایت به دست آورد که مهمترین آن افزایش غیر قابل تصور بازدیدکنندگان است. پس بهینه سازی سایت سئو برای همه کسب و کارها مزایای خاص خود را دارد.

بهینه سازی سایت سئو

به وسیله بهینه سازی سایت سئو می‌توان از موتورهای جستجو تعداد زیادی بازدیدکننده به دست آورد، چرا که تعدد وب سایت های موجود و رسیدن تعداد وب سایت های فعال به مرز ۲ میلیارد سبب شده دست پیدا کردن به مطالب مورد نظر بسیار سخت باشد. از طرفی دیگر می‌دانیم این تعدد سبب می‌شود کار برای فعالیت بسیار سخت باشد. پس باید به دنبال روشی نوین به منظور بالا بردن خود و جلو زدن از رقبا بود. هیچ روشی همچون بهینه سازی سایت سئو امروز جوابگو نیست.

شاید به نظر برسد از آنجایی که در هر زمینه، تعداد زیادی وب سایت وجود دارد، پس دیگر هیچ جای برای ما به منظور عرض اندام و پیشرفت وجود ندارد، در صورتی که بهینه سازی سایت سئو به شرکت ها کمک می‌کند در صورت فعالیت مناسب و جلب توجه گوگل، خیلی زود در کانون توجه کاربران قرار گرفته و با سرعتی زیاد پیشرفت کنند.

تعدد وب سایت ها، اعتماد کردن را نیز برای کاربران سخت کرده است. به عنوان نمونه به همه فروشگاه های اینترنتی به یک اندازه اعتماد نداشته و نمی‌دانند کدام وب سایت، اطلاعات صحیحی در زمینه مورد نیازشان در اختیار دارد. به همین دلبل آن‌ها از گوگل کمک می‌گیرند تا به وب سایت های بهتر برسند. پس اگر با استفاده از بهینه سازی سایت سئو رتبه خود را بهبود ببخشید، اعتبار زیادی نیز به دست خواهید آورد، چرا که داشتن امتیاز بالا در گوگل مساوی دست پیدا کردن به امتیاز بالا نزد کاربران است.

به وسیله بهینه سازی سایت سئو، اگر بتوانید در صفحه اول و مخصوصا موارد اول جستجوی کلمه های کلیدی مربوط به کارتان قرار بگیرید، به مزایای زیادی دست پیدا می‌کنید که مهمترین آن انفجار در تعداد بازدیدکنندگان وب سایت به کمک سئو سایت است. امروز وب سایت هایی مخصوصا خبری که دارای تعداد زیادی بازدیدکننده هستند، بخش عمده‌‌ای از بازدیدشان را از موتورهای جستجو به دست می‌آورند. به این ترتیب چیزی نزدیک به ۵۰ درصد و یا حتی بیشتر از بازدید کل مربوط به ورودی های گوگل است که به لطف بهینه سازی سایت سئو امکان پذیر شده است.

 

نویسنده: حسن عبیات
نویسنده
فارغ التحصیل رشته IT در مقطع کارشناسی هستم. علاقه زیادی به پژوهش در خصوص موضوعات مدیریتی، حوزه IT و تکنولوژی و همچنین بازاریابی داشته و اکنون در حال تحصیل در رشته بازاریابی هستم.تجربه 9 سال کار با زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلف، تولید و ترجمه مقالات کارآفرینی را دارم و در حوزه استارتاپ ها فعالیت دارم. من از سال 96 مدیریت فنی شرکت شهردانا را برعهده دارم.