راهنمای بازاریابی پیامکی

راهنمای بازاریابی پیامکی

آموزش تبلیغات پیامکی سامانه پیامکی شما مهم نیست. این کتاب نیازتان می‌شود!

ما در این کتاب 30 دقیقه‌ای (رایگان)، سال‌ها تجربه و تخصص خود در زمینۀ بازاریابی و تبلیغات پیامکی را با شما در میان گذاشته‌ایم.

در این کتاب چه چیزی یاد می‌گیرید؟

ما در این کتاب به شما یاد خواهیم داد که چطور می‌توانید از پیام کوتاه برای افزایش فروش و ایجاد وفاداری در مشتری‌های خود استفاده کنید.

شما با خواندن این کتاب قدم به قدم در مسیر خود پیش خواهید رفت. ابتدا از میزان بازدهی تبلیغات پیامکی آگاه می‌شوید. سپس انتخاب یک سامانه و پنل اس‌ام‌اس مناسب را یاد می‌گیرید. پس از آن با خطوط پیامکی آشنا خواهید شد و هزینه بازاریابی و تبلیغات پیامکی را متوجه می‌شوید.

سپس به سراغ مفاهیم جدی‌تر می‌رویم: پیامک خود را به چه کسانی ارسال کنیم؟ چطور یک خبرنامه پیامکی راه‌اندازی نماییم؟ متن پیامک را به چه شکلی بنویسیم؟ چگونه باید بازدهی پیام کوتاه خود را بسنجیم؟ (اینها فقط تعدادی از سوالاتی هستند که به آنها پاسخ خواهیم می‌دهیم.)

دانلود کتاب

نویسنده: حسن عبیات
نویسنده
فارغ التحصیل رشته IT در مقطع کارشناسی هستم. علاقه زیادی به پژوهش در خصوص موضوعات مدیریتی، حوزه IT و تکنولوژی و همچنین بازاریابی داشته و اکنون در حال تحصیل در رشته بازاریابی هستم.تجربه 9 سال کار با زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلف، تولید و ترجمه مقالات کارآفرینی را دارم و در حوزه استارتاپ ها فعالیت دارم. من از سال 96 مدیریت فنی شرکت شهردانا را برعهده دارم.