مناسبت‌های اردیبهشت ماه و ایده‌های بازاریابی جهت ارسال پیامک انبوه به مشتریان

شرکت های ایرانی عموما در سالهای گذشته به دلیل تعطیلات فروردین و تبعات آن، اردیبهشت را اولین ماه برای شروع تبلیغات و پروموشن های جدی عنوان میکردند. در سال جاری اما به دلیل پاندمی جهانی کورونا و تعطیلی حدودا ۳ ماه ادارات و شرکتها، دیگر فرصتی برای تعلل برای تیم های بازاریابی و فروش باقی نمانده و میبایست به سرعت برای برنامه ریزی پرفشار و مدون اقدام کنند.

تقویم مناسبت های اردیبهشت در حالی ارائه میشود که توجه به مسائل بهداشتی و نوع دوستی بسیار پراهمیت تر از قبل شده و میبایست در پست های شبکه های اجتماعی و ارتباطات به مخاطبین، شدیدا به آن اهمیت داده شود.

 

 

منبع : بلاگ اد

نویسنده: حسن عبیات
نویسنده
فارغ التحصیل رشته IT در مقطع کارشناسی هستم. علاقه زیادی به پژوهش در خصوص موضوعات مدیریتی، حوزه IT و تکنولوژی و همچنین بازاریابی داشته و اکنون در حال تحصیل در رشته بازاریابی هستم.تجربه 9 سال کار با زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلف، تولید و ترجمه مقالات کارآفرینی را دارم و در حوزه استارتاپ ها فعالیت دارم. من از سال 96 مدیریت فنی شرکت شهردانا را برعهده دارم.